Գործակալության հաղորդմամբ՝ բանակցությունները դեռ նախնական փուլում են։
Գերմանական մի շարք զանգվածային լրատվամիջոցների հաղորդմամբ՝ BMW-ն այս համագործակցության միջոցով նպատակ ունի նվազեցնել նոր սերնդի արտադրության շարժիչների ծախսերը, որոնք, նախանական գնահատմամբ, կկազմեն 1-2 մլրդ եվրո։
Hyundai-ը, իր հերթին, կկարողանա մատչում ապահովել բարձր արդյունավտության բենզինային շարժիչների արտադրական տեխնոլոգիաներին, որոնք հիմնականում օգտագործվում են խոշոր ավտոմեքենաներում։
Ավելի վաղ գերմամանական ընկերությունում հայտաարրում էին, որը կընդլայնվի համագործակցությունը նաև ֆրանսիական Peugeot-ի, ճապոնական Toyota-ի, գերամանական Daimler-ի և ամերիկյան General Motors-ի հետ։
Վերջին շրջանում եվրոպական մի շարք այլ ավտոարտադրողները գործընկերային հարաբերություններ են հաստատում՝ շուկայում իրենց մասնաբաժինները չկորցնելու նպաատկով։