Արդյոք ուսուցչությունը մասնագիտությո՞ւն է․ «Կրթության տապան»

Վերնագրում նշված հարցը այնքան պարզ չէ, որքան թվում է և քննարկվում է գիտական հանրության շրջանում։ Որոշ հետազոտողներ այն բնութագրում են որպես պսևդո-մասնագիտություն։ Միգուցե դա՞ է պատճառը, որ այն շատ երկրներում չի գնահատվում և դարձել է պակաս հրապուրիչ երիտասարդների համար։ Այս հաղորդման շրջանակում վերլուծում ենք, թե ինչու է նման հարցադրում առաջացել, և ինչ պետք է արվի, որ ուսուցիչը ընկալվի որպես մասնագետ։

Մեկնաբանել