Հունվարի 1-ից՝ անկանխիկ վճարումներ տրանսպորտում

Նոյեմբերի 4-ին Երևանի քաղաքապետարանի գործակարգավարական նիստում քննարկվեց քաղաքային տրանսպորտի միասնական տոմսային համակարգի ներդրման ընթացքը, վեր են հանվել առկա խնդիրները։ Նիստին քննարկված հարցերը՝ ամփոփ։

Ներկա իրավիճակը

Ըստ ներկայացված տվյալների՝ շաբաթվա ընթացքում քաղաքային 67 երթուղիներում սպասարկվել է 7 002 շարժակազմ՝ նախատեսված 7 874-ի փոխարեն, ինչը 9,8 տոկոսով պակաս է ծրագրվածից։ Միասնական տոմսային համակարգից ընդհանուր 3 742 435 ուղևորից օգտվել է 126 000-ը կամ 3,4 տոկոսը:

Վերջին երեք օրերի դինամիկան հետևյալն է՝

– Նոյեմբերի 1 – 316 078 ուղևորից օգտվել է 52 001-ը (16,5 տոկոս)

– Նոյեմբերի 2 – 231 923 ուղևորից՝ 50 837-ը (21,9 տոկոս)

– Նոյեմբերի 3 – 136 579 ուղևորից՝ 46 134-ը (26,1 տոկոս)

Համակարգի առանձնահատկությունները

Փոխքաղաքապետ Սուրեն Գրիգորյանի խոսքով՝ նոյեմբերի 1-ից գործարկված համակարգը հանդիսանում է հանրային տրանսպորտի համալիր բարեփոխման ծրագրի մաս: Նոր համակարգի նպատակներն են՝

– ուղեվարձի վճարման թափանցիկության ապահովում

– քաղաքացիներին ժամանակակից վճարման հնարավորությունների ընձեռում

Ապագա զարգացումներ

Քաղաքապետ Տիգրան Ավինյանը նշել է հետևյալը․

1․ Մինչև 2025թ. հունվարի 1-ը նախատեսվում է անցում կատարել գրեթե հարյուր տոկոս անկանխիկ վճարումների,

2. Կենտրոնական բանկի հետ համագործակցությամբ շուտով հնարավոր կլինի վճարել բանկային քարտերով,

3. 2025-ի հունվարի 1-ից կընդլայնվեն վճարման տարբերակները։

Հունվարի 1-ից ներդրվող սակագներին կարող եք ծանոթանալ՝ այստեղ։

Արտոնյալ համակարգ

Նախատեսվում է ներդնել զեղչային համակարգ հետևյալ խմբերի համար՝

– Դպրոցականներ

– Թոշակառուներ

– Հատուկ կարիքներ ունեցող անձինք

Արտոնությունների փաթեթը կգործի ավտոբուսներում, մետրոպոլիտենում և էլեկտրաավտոբուսներում: Այն կքննարկվի և կհաստատվի առաջիկա ավագանու նիստերից մեկում:

Մետրոյում կուտակումների մասին

Երևանի քաղաքապետ Տիգրան Ավինյանն անդրադարձավ հրապարակված տեսանյութին, որը ցույց էր տալիս մետրոյի վագոնի մուտքի մոտ առաջացած մեծ կուտակումները։ Նա նախ ընդգծեց, որ դա որևէ կապ չուներ միասնական տրանսպորտային համակարգի հետ, սակայն վկայում էր մեկ այլ՝ շարժակազմերի խնդրի մասին։

«Վերջին երկու տարում փաստացի ավելացրել ենք 12 շարժակազմ, որը որոշ դեպքերում դեռևս բավարար չէ։ Մենք պետք է շարունակենք այս աշխատանքն ինտենսիվ կերպով, որպեսզի ավելացնենք երթերի հաճախականությունը»,- ամփոփեց Տիգրան Ավինյանը։

Գևորգ Թոսունյան

Հոդվածի ստեղծման ընթացքում օգտագործվել է արհեստական բանականության գործիք (claude.ai)

2 Comments

Մեկնաբանել