Սա ոչ թե ապաշրջափակման, այլ Հայաստանի շրջանցման քաղաքական նախագիծ է. Գագիկ Աղաջանյան

Բեռնափոխադրող «Ապավեն» ընկերության գործադիր տնօրեն Գագիկ Աղաջանյանը ՍիվիլՆեթի Արշալույս Մղդեսյանի հետ զրույցում նշում է, որ Մեղրիի հատվածով Ադրբեջանը Նախիջևանին, իսկ Հայաստանը Ռուսաստանին կապող երկաթուղու կառուցումը Հայաստանը շրջանցող քաղաքական նախագիծ է: Նա վստահ է՝ այս ճանապարհը պետք է Ադրբեջանին Նախիջևանի, իսկ այնտեղից Թուրքիայի հետ կապվելու համար: Հայաստանի տարածքով անցնող հատվածը ընդամենը 40 կմ է, փոխարենը հայկական բեռները Ռուսաստան հասնելու համար պետք է անցնեն Նախիջևանի և Ադրբեջանի ողջ տարածքով։ Այս տարբերակը, ըստ Աղաջանյանի, թե՛ ժամանակի և թե՛ սակագների տեսանկյունից չի կարող մրցակցել Վրաստանի տարածքով բեռնափոխադրումների հետ:

Աղաջանյանն առաջարկում է վերագործարկել հյուսիսային՝ Ղազախ-Իջևան երկաթուղին, որի պարագայում Հայաստանն ու Ադրբեջանը կաշխատեն պարիտետային սկզբունքով, իսկ հյուսիսի հետ կապվելու համար ստիպված չենք լինի հարավով ճանապարհ կառուցել:

Մեկնաբանել